söndag 27 januari 2008

Jag älskar lådor, boxar och burkar!

Barnsligt glad blev jag när jag fyndade dom här stora fina lådorna för 15:- st!!! Dom står nu i Livs rum och väntar på att bli fyllda med leksaker eller annat småplock som man vill gömma undan. Passar så fint i hennes färgglada rum! Vågar jag säga att det var på coop jag hittade dom!? Och Nej jag är inte sponsrad eller mutad, handlar inte ens där så ofta. Jag råkar bara fynda lite när jag åker dit ibland...

Tack alla söta för alla awards jag fått! Jag skickar den vidare till alla er som läser detta för jag är så otroligt dålig på att välja ut bara 10 bloggar jag vill ge den till! Så håll till godo!


15 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag bara MÅSTE åka dit! Jag är grymt beroende av burkar/lådor och börjar dregla vid synen av dessa =P
Kram

Emma Clara sa...

ÅHHHHH..vilka fina!!!!!! ja man kan verkligen hitta fint på Coop...måste oxå dit och se om jag kan fynda...lådor kan man aldrig få för mycket av...hihi

Linda Muhr sa...

oj så fina och färgglada!

Själv har jag loppis fyndat idag!

Kram Linda

Anonym sa...

Va, så billigt! Nu vet jag vart jag ska imorgon! du är en fantastisk scrappare och konstnär!
Annika

Åsa Rimmi sa...

Men åh, så söta *ler*
Vill ha, vill ha....

Trevlig dag

Anonym sa...

Jag älskar att titta i din blogg, ni har så fint hemma, man får en massa inspiration. Du är så himla duktig!

Kram Isabeli

Sanna F sa...

WOW har de så fina saker på coop!?

Ljuva ro sa...

Nu vet jag en som ska till Coop imorgon!!! Jättefina!

Kristin sa...

Hej! Hittade till din blogg idag och blev så glad, den är så fin och passar mig precis, jag är gravid i v 36 och tycker det är så kul att se bebisidéer... ;-)

Jag hoppas det är ok att jag lagt till dig på min länklista, men jag ville inte missa att inte hitta tillbaka hit!

KRAM!
/Kristin

Jessan sa...

Vilken underbar blogg du har! är det ok om jag länkar? Kramar Jessan

I ett litet hus sa...

Självklart får ni länka!

Och tack för att ni skriver så snälla och fina saker i min blogg!!!

Kram kram

yanmaneee sa...

yeezy supply
cheap jordans
air jordan
longchamp bags
chrome hearts online store
supreme clothing
golden goose sneakers
steph curry shoes
supreme clothing
curry 7

Unknown sa...

visit replica gucci handbags directory replica ysl handbags why not check here good quality replica bags

meaudoal sa...

you could try here Dior Dolabuy these details Read More Here More hints replica dolabuy

Unknown sa...

j8t05w7c69 a8w75g6k64 t2f19m0t62 w9q00x4o38 u4n96r0w12 s8o53k2l42