fredag 13 juni 2008

Nummerskyltar

Efter att ha tagit en paus från allt vad datorer heter och ängnat tiden åt bla potträning med lilla V så ska jag försöka göra ett ryck när det gäller bloggen.

Fick för ett tag sen hamnade dom här fina numrerade metallskyltarna i min brevlåda. Dom fick bli fastnubbade på lillasysters byrå som jag bloggat om tidigare. Köpte dom hos Malin på Unikkollektion.



Får lite mail då och då om tapeten som man skymtar i bakgrunden, den är från Midbec om ni skylle undra!

Imorgon ska jag försöka hinna blogga om ännu ett fågel och gren projekt här hemma.

10 kommentarer:

Mjuka sa...

Jättefint som du gjort med byrån!!
kramar Malin

Emma Clara sa...

rolig idee med byrån..ja man får ta lite pauser i bland från bloggandet, men det är ju så kul så man återkommer ju rätt snabbt!!

Anonym sa...

Snyyyyyggggt!!! nu kan ju ingen missförstå om du säger "Den ligger i andra lådan" *smiles*

Nallebr.. sa...

såå fint!!!

Anonym sa...

Helt underbart snyggt!

Malin sa...

Åhh ju mer jag ser va ditt hem desstomer vill jag flytta hem till dig! ;)
*kram*

Lilla Trollbacken sa...

Men så fint det blev med skyltarna på lådorna, vilken fiffig ide!
Kram
Gabrielle

Anonym sa...

Vilken fin byrå du har! Rummet verkar vara hur mysigt som helst!

Anonym sa...

Hej min kära vän, du gör helt underbart fina grejor. Kram på dig hoppas att vi snart ses. Kram Kia

Vit Spets sa...

Visst är de så söta dessa underbara små nr skyltar... nu blir det lätt att hitta på din givna plats... du får välja om du vill ha en sminkväska/vintageväska i utbyte mot en madonna i vit-shabby meddela isåfall om du önskar i linnefärg/vit...
www.vitspets@hotmail.com
Kramis
//Siv