måndag 20 oktober 2008

Mycket att göra!

Har haft fullt upp med att ta emot beställningar, packa, skicka och inte minst smida nya planer för webbutiken. Mitt i allt hann vi med en liten semester för att fira svärmor på 60-års dagen. Foton från det kommer en annan dag, eftersom jag går "världensbästa Mikaelas photoshopkurs" så lär ni få ta del av lite foton nu framöver. (eftersom jag inte lärt mig länka än, så kolla in på hennes hemsida Woopsie Daisy i länklistan!)

Tack för alla fina ord, beställningar och kommentarer! Så kul tycker vi! Här kommer en del av dagens skörd som ska vidare till posten om en liten stund!

5 kommentarer:

Lundagård sa...

Jätte, jättefin webbutik med härliga saker, wow! Snyggt, snyggt. Håller själv på och uppdaterar vår egen hemsida på ett lite liknande sätt med försäljning därifrån men vågar inte ännu satsa på en "riktig" webshop.

Stort lycka till med försäljningen!

Anonym sa...

Vilken härlig bild! Är det du själv som gör dom?

Anonym sa...

Välkommen hem igen!
Hoppas Ni hade det bra på resan.
Du kan verkligen göra mysiga grejer. Kommer snart med en liten beställning.

Moster Inger

Karin sa...

Hej

Länka är enkelt, de kan du lära dig!
När du är inne och skriver ditt inlägg, så finns det en synbol som ser ut som två länkar som sitter ihop, den finns innan "bild" symbolen. Du markarer raden som du vill ska länka, tex "världsbäska Mikaela", sen trycker du på symbolen, då får du upp en ruta, där du ska fylla i Mikaelas blogg adrs, sen klicka ok, och du har länkat!

Hoppas du förstod vad jag menade :)

Hemmabloggaren sa...

Jag ser att du dyker upp med dina fina grejjer på bloggar både här och var - KUL!