onsdag 16 december 2009

I tidningen och lite virkning...

Ni ser, vilken tur att jag beställde lite snö! :) Nu är det vitt, fint och ljust ute! Härligt! Tack för alla snälla kommentarer om bordet, stolarna och lampan. -Ja bordet är det jag som varit framme och gjort om. Lite mosaik och det repiga bordet blev som nytt (och väldigt tungt!). Lampan kommer från Original BTC England, köpt på C E inne/ute i Örebro.

Fick ett sms en dag från stylisten Anna Mård som återigen varit här och gjort ett reportage hemma hos oss. (Mer om det nån gång i februari när det kommer ut.) Hon skrev att hon läst nya numret av Tove hem och trädgård och ett av mina &-tecken fanns med där. Köpte så klart numret på en gång och det var i ett reportage om Pernilla Wahlgrens hem som en fin bild fanns med. Tyckte förresten tidningen som jag inte läst förut var riktigt bra, massor med fint och trevlig läsning!

Vi leker sjukstuga igen här hemma, så jag håller tummarna att alla är friska innan jul! Jag har blivit lite smittad av Katarina som stickar så mycket fint att jag börjat på en virkning. Får se vad det blir... En kofta om jag orkar, annars blir det kanske en halsduk eller nått! Perfekt när man kollar på film med sjuka barn i alla fall!


Härligt med lite färg! Brunt, orange, ljusrosa och rött.
Ha det gott! Kram kram

18 kommentarer:

Katarina sa...

Åhhh åh ååå! Vad fint Lotta! Älskar färgkombinationen!!! Ja e ju tokig i färg...:) Ska bli jättekul o se när det blir klart...;)Tack för fina ord om min stickning...som jag inte kan sluta med :)) Krya på er där hemma! Massor av kramisar Katarina

Snövita drömmar sa...

Men tänk vad kul med all publicitet du fått med ditt & tecken, vad roligt för dig!

Ett Vitare Hem sa...

Hej vännen! Skymtade även ditt &-tecken i pernillas julprogram ;o)
Hoppas allt är bra med dig och att barnen snart blir friska!
Kramis/LenaS

a piece of happiness sa...

Hej, mysig blogg du har.
Jag såg &-tecknet när jag scrollade mig igenom Pernillas blogg för ett tag sedan. Så va kul att jag hittade till dig. Ska beställa ett sådant men tar det efter jul.

LiseLotte

Sanna F sa...

Vad roligt med lite reklam sådär! Dina saker är så jätte jätte fina!
Massa kramar

Nilla sa...

Vad roligt! Jättefina är din betong&. Vilka vackra färger ihop att virka med. Ha en skön julhelg!

ROOM AND SERVE sa...

God Jul! Grattis till hemma hos reportaget.

Anonym sa...

Hej hej... vill bara önska dig en alldeles underbar jul & ett riktigt gott nytt år! Kram kram.

Sanna F sa...

Kikar in och önskar en god jul

Tina T. sa...

Nämen, hittade din blogg för att jag läste Tove och föll pladask för ditt "&" hemma hos Pernilla. Sedan var det ju ännu roligare när jag såg att Anna Mård varit hos dig, som jag känner. Världen är liten.
Tina

Anonym sa...

Grattis till all framgång o lycka till 2010! Ett Gott Nytt År önskar jag dig!

Kram/Mira

Frida sa...

Men så kul! Det måste jag tipsa mina läsare om!

Johannas inredning sa...

Det är så roligt att se när det går bra för någon! :)

Kristina sa...

Hej!
Helt underbar virkning...och virkoman som jag är...vad har du för mönster?eller vet du vad det heter så kan jag leta själv:-) Ha en härlig dag!

Anonym sa...

Helt underbar färgkombo! Och snyggt mönster - nu blir jag lite sugen på att ta fram virkgarnet och sätt igång. Eller kanske lite varmt garn till en halsduk...?

Tack för inspirationen!

/Pernilla

Pysselprinsessan sa...

Hej! Hittade hit via trendenser.se, vilka otroligt fina & du gör! Å grattis till uppmärksamheten!
Jag fastnade direkt för din virkning oxå!! Otroligt fint mönster! Var har du hittat mönstret/hur gör du?
Kramar

yanmaneee sa...

off white clothing
yeezy
supreme
jordan shoes
yeezy boost 350 v2
supreme
golden goose sneakers
a bathing ape
moncler outlet
kobe basketball shoes

capheshet sa...

q1y69y2v87 e4d93a7x91 s6a95g8d61 n7w61q5u46 u9w44t6j66 p1s32a8q93