torsdag 21 oktober 2010

Silversmycken!

Lite silversmycken som jag gjort. Ett litet smakprov på vad som snart hamnar i butiken! Jag har fortsatt med &-tecken som jag ju gillar!!! Så roligt jag haft när jag tillverkat dom! Även på dom kommer man kunna välja egen text. Jag hojtar till när dom ligger i butiken!




Armband i silver och skinnband, med pärla och liten berlock med text på.


Måste få Tacka för alla fina mail och kommentarer om mina tavlor. Och ja dom kommer så småningom finnas till försäljning. Inte just nu för jag har lite planer först... Vi får se hur det blir, men jag lovar att berätta mer när jag vet mer! :) Kram

8 kommentarer:

Style by M.O.M. sa...

Verkligen fina smycken. Ser fram emot att få köpa mig ett &-halsband med mina älsklingars namn.

Mvh,
Tösabiten
http://hostosabiten.blogspot.com/

Josefin -Happy Days- sa...

Så himla fantastiskt fina smycken, bara älskade dem! Vad du är duktig!

Trevlig fredag!

Tipsy Tessie sa...

Åhhhh, så fina!!! Underbara, ser fram emot att kunna beställa dem sedan :)
Har pysslat med lite silversmide själv, och jag tyckte det var superkul, men man kanju inte syssla med allt samtidigt, så det är nedlagt för tillfället, men nu blir man ju så sugen igen när man ser dina smycken :)
Kram
Therese

ROSALIGA ♡ sa...

Hei ♥
For en herlig blogg og butikk du har...
Alt går rett i hjertet på meg. Liker godt betong og den litt rå stilen. Kommer tilbake og "hilser på"...

Nyt dagen!

Klem Randi

Johanna sa...

Så ohyggligt fina smycken. Jag VILL köpa! Hojta då du kan ta emot en beställning!
Mvh/ Johanna

Anonym sa...

Jättefina, längtar tills man kan handla...

Petra / Popetotrora sa...

Armbandet är så snyggt så jag smäller av!! Kommer det i butiken också?

Angela sa...

ÅH så fina! Helt fantastiska.