torsdag 2 juni 2011

Hemma

Just nu ser det ut så här i vårt vardagsrum. Nya fondtapeten gör det lätt att ändra färger. Just nu har jag plockat in gult (som inte varit favoriten hos mig tidigare), blandat med lite orange och turkost.






Jag har sprejat lite detaljer gula, som jesusfiguren. Ett perfekt sätt att förnya detaljer som bara skräpar i skåpen. Sytt lite nya kuddar också. Några av mina tavlor fick flytta in och står lutade mot väggen, passar perfekt in med färgerna, så dom får bo där ett tag.
Hoppas ni får en skön och fin helg! kram

9 kommentarer:

tinajo sa...

Ser så mysigt ut - gillar verkligen den grafiska tapeten! :-)

Sanna F sa...

Super mysigt!!! Å jag gillar dina tavlor! :)

Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS* sa...

Så fint ni har det, älskar dina målningar!!

Stora soliga kramar!

Vitacharmen sa...

Skitsnygg tapet. Dock fastnade jag för tavlorna. Är det du som gör dom? Nåt som du ev säljer oxå kanske??? skulle verkligen sitta som en smäck i vårat vardags rum.

svara gärna på mailen - whittochcharmigt@live.se

Linda

Inredningsgalen sa...

Vilket fint rum, många härliga detaljer!

Ang färgen, vi målar direkt på tegelväggen med putsfärg från Beckers. Den heter utevit, blir toppen bra!!!

Mikaela sa...

Gud så härligt du har det. Riktigt mysigt!

Monica sa...

Ljuvligt!

Epona sa...

Snyggt och inspirerande!!

24seven by [bo:bakk] sa...

Så fint! Tavlorna är super! Jag måste också fråga, var har du köpt de runda satsborden? Jättejättefina! Svara gärna på min blogg. Tack!
Mvh Helena