lördag 16 april 2011

Beställt tapeter!


Idag har jag och minsta skruttan beställt nya tapeter, det blev en svart vit som får ersätta den mycket färgglada grön/rosa/turkosa i vardagsrummet. Den tycker jag fortfarande mycket om, men man tröttnar fort på den och inga andra färger passar in i rummet. Så en svart vit öppnar för mycket fler möjligheter och lättare att tex ändra kuddar och andra prylar. Det blir nog bra! Den kommer från Intrade, Mood Living. Liv ville helst ha en rosa tapet med Hello Kitty, och tyckte vi kunde ta den i hela huset... Hmmm, kanske en annan dag....


5 kommentarer:

Petra sa...

Den är tuff..Hoppas på bilder efter tapetseringen!

I ett litet hus sa...

Det lovar jag Petra!

tinajo sa...

Jättesnygg - vi har nog lite lika smak du och jag, jag brukar gilla det du visar! :-)

jenny sa...

Den gillade jag.. hade lätt kunnat smälla upp den här:)

thale sa...

More Help Fendi Dolabuy More Info this contact form navigate to these guys have a peek at this website